شهید علی یوسفی

ما باولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم ...

شهید علی یوسفی

ما باولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم ...

وقتی که ابهت شرق وغرب شکسته شد ...

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ

"بسمه تعالی"

هنگامی که اتقلاب اسلامی در سایه سار نخل ولایت رحمانی حضرت امام خمینی(ره) قامت برافراشت وجهان را با جان مایه هایی از "استقلال" .آزادی و"جمهوری اسلامی" رنگی از حیات طیبه زد و با این پیروزی ایران پرچمدار مبارزه وجهاد علیه سردمداران قدرت های استکبار گردید .ابهت شرق و غرب شکسته شد و اذن آزادی انسان از قیود بندگی بت های جاهلیت مدرن ورفتن به سوی معنویت وبندگی خدا بر بام دنیا تلاوت شد . 

این پیروزی منافع غرب ودر راس آن آمریکا را به خطر انداخت وآنان دشمنی خود را از همان ابتدا با ایران آغاز کردند و با صرف هزینه های میلیاردی و نظریه پردازی های خیالی و استراتژی های به ظاهر مهم به مقابله با "نظام جمهوری اسلامی ایران" پرداختند. اما از آنجا که این نظام ورهبری رنگ وبوی معنوی والهی داشت ونشات گرفته از نهضت عاشورا وانتظار موعود بود و از طرفی خواستار برقراری عدالت در جهان ومقابله با قدرت های سلطه گر بود همه ی این توطئه ها به شکست ورسوایی غرب منجر گردید واین انقلاب را به یک نهضت جهانی تبدیل کرد و کاخ پوشالی غرب را لرزاند .

با وجود این غرب باز هم دست از توطئه علیه ایران برنداشته وبا برنامه ها و هزینه های میلیاردی سعی درتضعیف نظام و روحیه مردم ولایت مدار ایران را دارد ومیپندارد که با ایجاد رعب و وحشت و اعمال ننگین تروریستی مردم ما را از صحنه خارج خواهد کرد غافل از اینکه مردم ما بزرگ شده ی فرهنگ عاشورایی هستند وشهادت زینت این فرهنگ میباشد وهمه ی این مصایب در نهایت برای آنان سازنده است و از چشمان مبارک حضرت زینب به آن مینگرند که میگوید: (در صخنه ی عاشورا جز زیبایی چیزی ندیدم ))چرا که او پشت صحنه ی خون وخونریزی را میبیند. وملت ما نیز، خود را در استمرار فرهنگ وتفکر عاشورایی می بیند وبا وجود این صحنه های تاثر برانگیز ؛ در امتداد آن نهضت قدم خواهند زد .

ما نیز سعی داریم بتا زنده نگه داشتن یاد شهدا ونشر فرهنگ شهادت گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰
فدایی امام خامنه ای

نظرات  (۱)

nice

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی