شهید علی یوسفی

ما باولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم ...

شهید علی یوسفی

ما باولایت زنده ایم تازنده ایم رزمنده ایم ...

ترکیب تیم فوتبال شهدا

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ
1 ) با سلام خودتان را معرفی کنید ؟ با سلام به روان پاک شهدا و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری بنده برادر کوچک شما سجاد هستم که خدمتگزار شهدا و سرباز کوچک ولایتم .

2) بدون مقدمه می رویم سر اصل مطلب ، اگه قرار بود یک تیم فوتبال با شهدای زیر تشکیل شود هر کدام در چه پستی قرار می گرفتند ؟

با تشکر از این حسن انتخاب شما که بهترین بازیکنان را در اختیارم قرار دادید:

الف ) خرازی دروازبان

 ب) آوینی – زین الدین – حاج احمد کاظمی – حاج حمید باکری دفاع

 ج) باقری – همت – مهدی باکری -صیاد شیرازی هافبک

 د) چمران - حاج احمد متوسلیان حمله

۳) با شنیدن هر یک از این نام ها به یاد چه می افتید ؟

همت : مدیر بی صدا                              زین الدین : یاد جمکران        آوینی : بر آورده شدن شهادتحاج احمد کاظمی : امید برای رسیدن به هدف               چمران : جسارت و شجاعت           متوسلیانگمنام عشق                       باکری : تجسم بینش آینده          باقری : کوچک دریا صفت خرازی :اقتدار در اوج غربت                                   صیاد شیرازی : آیینه تواضع

 ۴) نظرتان در مورد ولایت فقیه چیست ؟ و نقش آیت الله خامنه ای را در اداره جامعه تا چه حد ضروری می دانید ؟

بهتر است بگوییم نقش ولایت مطلقه فقیه، این نقش همانند سر به بدن می باشد . آیا اگر سر در بدن نباشد توانایی اداره بدن وجود دارد ؟ هرگز‌!‌ زیرا سلسله اعصاب و هدایت جسم در سر قرار دارد و همین وظیفه را در یک جامعه ولایی مانند ج . ا . ا  ولایت مطلقه بر عهده دارد و همین امر موجب شده تا بیشترین حمله متوجه این کانون باشد . در خصوص مقام معظم رهبری تنها مطلبی که می تونم       بیان کنم این است که این ضرب المثل را به کار برم . آفتاب چون آمد دلیل آفتاب ، نقش حضرت آقا نیز همانند آفتاب درخشان در تارک آسمان بوده که تا روز می شود تمام ستارگان در برابر نور او تواضع نشان داده و هنگام شب به وسیله نور او خود نمایی می کنند . او فردی به تمام معنا دارا ی صفات برجسته یک رهبری است که بعد از حضرت امام (ره) مانند ندارد .

۵) زیباترین خاطره ای را که با سرداران جنگ دارید بفرمایید ؟

 زیباترین خاطره از سردار حاج حسین خرازی است که پس از زخمی شدن در یکی از عملیات ها که منجر به قطع دست وی گردید در اصفهان بستری بود ، منافقین قصد داشتند وی را در بیمارستان ترور نمایند که موفق نشدند . پس از حادثه خدمت او رسیدیم جهت عرض ارادت او را در حالی ملاقات کردیم که کاملا سر حال و سر زنده بود زمانی که از او سوال کردیم اوضاع را چگونه می بینید گفت : این احمق ها خبر ندارند که سربازهای امام خمینی دارای 100 جان هستند و با این شهادت ها از میدان خارج نمی شوند .

۶) در مورد شهید چمران چه می توانید بگویید ؟

 تنها مطلبی را که در مورد این شهید می توان بیان کرد این است که بگوییم قهرمانی شجاع را به مردم فلسطین و لبنان و مردم کردستان ما مأمور کرده تا ثابت نماید هنوز در دنیا افرادی هستند که با داشتن بهترین امکانات و توانمند بودن برای به دست آوردن بهترین موفقیت ها حاضرند از آن چشم پوشی کرده و لباس خدمت صادقانه را به تن و در گمنامی عاشقانه برای خدمت به مردم از جان و دل همت کنند .

۷) خود شما شخصا به کدام شهید علاقه دارید و او را الگوی خود قرار داده اید ؟

 بنده بسیار شدید به شهید باکری علاقه مند بوده و او را الگوی خویش قرار داده ام ، علت آن نیز        ژرف نگری و عمق تفکرات او و آینده نگری او می باشد .

۸) نظرتان در مورد صحبت شهید باکری که مردم پس از جنگ به 3 دسته تقسیم می شوند چیست ؟

 به همان دلیل سوال قبل ، این نشان ژرف نگری این شهید است می دانید این حرف در زمانی گفته شده که هیچ کس باور نمی کرد روزی جنگ تمام شود . در اوج از خود گذشتگی ها ، جانبازی ها ، و  جان نثاری ها بیان چنین مطلبی باید بیان کنندگان آن به درجه ای از تقوا و بینشی رسیده باشند که بتوانند حوادث آینده را پیش بینی نمایند .

۹) کدام سوال است که دوست داشتید از شما بپرسم و آن را نپرسیدم ؟

 این سوال که به نظر شما چرا شهید باکری چنین تقسیم بندی را در مورد افراد شرکت کننده در جنگ بعد از جنگ تشریح کرده است ؟ البته پاسخ آن بسیار ساده و در عین حال عمیق است .اینکه ایشان به طور قطع می دانسته که بعد از جنگ انسان ها به دنیای مادی گرایش بیشتر پیدا می کنند و علت آن نیز وارد شدن لقمه های شبه انگیز در زندگی انسان هاست، و اگر شما دقت کنید این یک واقعیت اجتناب ناپذیر در تمام زندگی افراد شده و متأسفانه همه را گرفتار خود کرده است .

۱۰) جوانان ما چطور می توانند شهدا را الگوی خود قرار دهند ؟

 با تلاش و کسب علم و آمادگی برای یک جهاد فرهنگی که اساس دین را مورد حمله قرار داده است و مهربانی نسبت به دوستان و خودی ها و قاطعیت همراه با صمیمیت به همراه تقویت و تمرین تقوا در برابر دشمن که همگی این موارد راه و مرام شهدا بوده می تواند به عنوان الگو قرار گیرد .

۱۱) با تشکر از این که وقت خود را در اختیار من قرار دادید آخرین کلام شما چیست ؟

از تلاش شما برای راه اندازی این مجموعه ارزشمند که با علم روز عجین شده و به طور حتم اگر تلاش لازم برای ارتقا کیفیت برنامه های آن صورت گیرد مفید تر نیز خواهد یود ، تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که  مشمول عنایت ویژه خداوند بزرگ قرار گیریم ، ان شاالله . شما را به خدا می سپارم و برایتان آرزوی توفیق می کنم .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
فدایی امام خامنه ای

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی